sunnuntai 17. heinäkuuta 2016

Töitä ja minigolffia

Mitä mä teen täällä viikonloppusin? Yleensä en mitää ihmeellistä tai kiinnostavaa. Oon uimassa tai ostarilla siihen mun vapaa-aika lähinnä menee kuten tästä mun tän viikonlopun ohjelmasta voitte päätellä.

Perjantai olin ostarilla syömässä töitten jälkeen päivällistä ja sit vaa istuskeltiin sielä.

Lauantai aamuna vähä Skypettelin, olin uima-altaalla ja ekaa kertaa en ees pahemmi palanu. Oon nii ylpee et alan pikku hiljaa tälleen kuukauden jälkeen saamaan väriä pintaan ja oonki kuullu muutamii kommentteja siitä et en oo enää nii valkone! Uima-altaan jälkee mun pitiki tulla jo kotiin koska mun host vanhemmilla oli niitten kaverin synttärit joten olin sitten lauantai-illan töissä. En siis joudu joka viikonloppu töitä tekemään ja viikonlopun "työvuorot" on helppoja koska kattellaa vaa leffaa lasten kans, ne menee kylpyyn ja sit nukkuu. Eli oikeesti käytännössä mun ei pahemmin mitää tarvinnu tehä. Lasten nukkumaan menon jälkeen kattelin vaa leffoja mun yhen au pair kaverin kans tääl meillä kunnes sit menin nukkumaan. Ainoo vaa et en kyl edelleenkää tykkää olla täs talos yksin koska tää on liia iso mulle joten odotan jo kauhul sitä ku mun host perhe lähtee lomal ja oon tääl yksin viikonlopun!

Sunnuntaina nukkusin pitkäst aikaa tosi hyvin ja nousinki sängyst vast kahentoist aikaa. Ja koska alko tuntuu silt et pakko päästä jotain golffiin liittyvää pelailee ni sainki mun au pair kamun suostuteltuu lähtee pelaamaan mini golffia mun kanssa. Siel paikas oli siis 3 eri rataa jois kaikis oli  18 reikää mut koska tääl lämpötila on jo 35 celsius astetta ja kuulemma kuumenee vaa ni päätettii sit pelata vaan yks rata. Mut vihdoin ensimmäistä kertaa elämässäni pääsin par tulokseen! Eli pelasin oikeesti hyvin et ehkä en viel ainakaa oo menettäny mun jonkun näkösii golf taitoi tai sit mul oli vaan tosi hyvä tuuri! Mini golffin jälkeen käytiin syömäs frozen yogurtit ja oli kyl parhaimman makust mitä oon koskaa syöny!

 











Pian alkaa uus työviikko mut onneks taas vähä helpompi koska toinen lapsista on leirillä koko päivän ja toinen käy kolme kertaa viikossa "koulussa" tosin se kestää vaan 3 tuntii päivässä mut se tarkottaa sitä et saan keskellä päivää vaan olla tekemättä mitään. Siit huolimat ottaisin kyl toisen vapaapäivän enne töihin paluuta jos se vaa olis mahdollista.

Must tuntuu hassult et oon ollu tääl jo yli kuukauden! Siihe kuukautee on kyl kuulunu paljo uusii asioi, joista osa on tosi kivoja mut toisaalt osa ei niin kivoja. Sinä päivänä ku mul tuli tasan kuukausi tääl täytee iski kyl koti-ikävä joka edelleen aika pahana jatkuu mut siit huolimatta en oo viel valmis tulemaan kotiin enkä oo ees kattellu lentoja Suomeen joten kaikki siis vielä toistaseks hyvin! Tiiän vaan jonku verra au paireja jotka on tossa kolmen neljän kuukauden kohal lähteny kotiin koska ei vaan kestäny enää olla pois kotoota et toivon mun koti-ikävän helpottavan pian etten oo yks niistä... Mut muuten kaikki hyvin ja nautin kyl olostani täällä etenki lämmöstä ja auringosta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti