sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Kuva kuulumiset

Löysinki pari kuvaa meijän South Padren matkalta joten ne tähän ensin.

Tää on joku rakennus San Antoniossa, josta kaikki otti kuvia ku oltiin sillä vene ajelulla joten tietty myös mun piti ottaa siitä kuva!

Tää kuva on otettu siltä sillalta, joka vie South Padreen.

Oltiin siis yks yö pyydystää rapuja rannalla. Älkää huoliko päästettiin ne kyllä takas!


Kun oltiin siis South Padressa oli täällä isänpäivä, joten oltiin askarreltu kortit jo etukäteen.


Heti lomalta kotiuduttuamme oli Owenin synttärit. Meillä ei siis ollu kakkua vaan kahta eri lajia muffinsseja, koska pidettiin synttärit Country Clubin uima-altaalla. Jokasessa muffinssissa oli siis tollanen lasten sormus ja noi hahmot on Owenin lempi sarjastaan jota joka aamu pitää yks jakso kattoo.

 Okei syy miks otin kuvan näistä ämpäreistä on se että nää on siis lahjoja jonka jokaine lapsi joka siellä synttäreillä oli ni sai. Ja hei huomatkaa mitä sielä sisällä on, paukku serpentiiniä!!! Täällä ne on siis lasten leluja.



Seuraavaks oliki jo 4th of July. Joka puolella oli tosi paljo lippuja ja kauppojen hyllyt oli täynnä tavaraa jotka oli punaisia, valkoisia ja sinisiä. Meijän perheessä ei kyl miteenkää kovin isosti juhlittu mentiin vaan illalla kattomaan ilotulitusta Country Clubille. Se ilotulitus oli kyl iso ja siel oli tosi paljo ihmisii!

 Tässä siis näkyy vaan vähän sitä ihmispaljoutta.


Mulla on siis kuva tästä lapusta, joka kertoo mikä kolikko on mikä mut en edelleenkää oo jaksanu vaivautuu opettelemaan niitä joten laitan vaa kaikki kolikot tollaseen purkkiin.


Rahaa täällä saa kyl kulumaan TOSI helposti!!

Okei ehkä mun osittaista rahan menoo selittää se et oon tosi usein ostarilla! Tää jätski on siis sieltä ostarilta mut se on tollasta hassuu raikeista mut jätskiä se on. (Ja huomatkaa mulla on neule!!! Täällä on kaikkialla ilmaistointi niin kovalla et välillä meinaa oikeesti jäätyä. Ulkona on KUUMA mut sisällä jäätyy...)

Tässä näätte toisen yleisimmistä liikennemerkeistä täällä Texasissa! Kaikkialla on STOP-merkkejä ja niitä noudatetaan kyl vähä miten sattuu, koska osa on virallisia osa ei (ite en tiiä eroo ni pysähdyn vaa kaikkialle) mut joka tapauksessa tääl on ihan vaa muutama kolmio. Tääl ei myöskään oo liikenneympyröi vaan voi olla risteys jos neljäst suunnast tulee autoi ja jokaisella on vaa STOP-merkki ja säännöthän siis sanoo et se ketä pysähtyy eka saa mennä eka että välillä on hyvin sekavaa kenen vuoro on mennä...

Ja kyllä toinen yleisimmistä on `tie työ edessä`. Ainoo vaa et täällä ne tie työt ei vaan ikinä tuu kuulema valmiiks ja jos ne joskus tulee ne kestää ikuisuuden... Ainaki tässä meijän tiellä tota pikku pätkää on jo kuukauden korjailtu et saa nyt nähä tuleeks se valmiiks sinä aikana ku mä täällä oon.

Täällä paloposteja on tosi paljon ja ne tosiaan näyttää tältä. Oon kyl vähä pettyny et ne ei oo punasia.


Jep postilaatikoissa todellakin on noi punaset jutut. Ja nää postilaatikot on ihan sika isoja!!


 Olin eilen altaalla ja nyt oon taas vaihteeks palanu... Aina ku astun ovesta ulos ja oon sielä kauemmi ku vartin mä palan! Ja käytän kyllä aurinkorasvaa mut silti. Mun pitää varmaa alkaa lisäilee sitä vartin välein.

Mutta siis yleisesti tykkään kyllä olla täällä! Ootan tätä viikkoa (meillä siis viikko alkaa sunnuntaista) koska molemmilla lapsilla on "leirejä" minne mennä ni pitäis olla tiedossa vähä helpompi viikko. Yleensä siis teen töitä sen 45 tuntia neljässä tai viidessä päivässä. Ja koska mulla on viikolla enemmän vapaata yritn myös parhaani mukaan pitää teitä ajantasalla. Mut hei suurimman osan ajasta oon töissä eikä mitään mielenkiintoista tapahdu.

Mut tähän loppuun vielä voin kertoo mitä eilen opin, jonka jatkossa toivottavasti muistan meinaa auton valot... Täällä autoissa ei siis oo minkään näköstä automaatti juttua tai ainkaa mun autossa ei oo eli jos haluun valot päälle pitää ne kääntää päälle ja lähtiessä ne pitäis myös muistaa sammuttaa. Mun auto ei siis piippaa tai mitään jos valot jää päälle ne sit vaa on päällä ja näin siis kävi eilen mut ei siinnä vielä kaikki... Olin siis menossa elokuviin eilen ja mun bensavalo palo jo mut aattelin et koska se sano et viel ajaa 30 mailii ni päätin mennä tankille vasta ku meen kotiin. No kun tulin leffasta kolme tuntia myöhemmin huomasin että olin jättäny auton valot päälle no ei siinnä mitää mut ku käynnistin auton se näytti että enään ei aja yhtään mailia vaan bensa on loppu. Selvittiin kyl bensa-asemalle ja saatiin tankattua koska sinne ei ajanu ku 2 minuuttia mut kyl vähä jännitti et mitä jos se auto matkalle sammuukin. Mut loppu hyvin kaikki hyvin seuraavaks ehkä muistan sammuttaa valot!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti