tiistai 6. syyskuuta 2016

Ja ikä oli?

En onneks ees tuntenu itteäni vanhaks lauantaina ku mentiin hyppimään trampoliineilla. Pääsin siis hyppimään heti sen jälkeen ku olin allekirjottanu paperin et jos loukkaan se on mun oma vika eikä kenenkään muun. Kaikkien tollasten papereitten allekirjottelu on kyllä täällä tosi yleisestä koska kaikki pelkää oikeuteen haastamista mutta kuitenkin selvisin iha ehjänä eikä ollu ees tarvetta mihinkään tollaseen.
Mut oli tosi hauskaa hyppiä trampoliineilla pitkästä aikaa siitäkin huolimatta että keski-ikä sielä oli varmaan 10. Ehkä meen vielä uudestaan täällä ollessani oli kyl sen verran hauskaa.

Hyppäsin tuolta ylhäältä ja kyllä se on paljon korkeempi miltä näyttää joten se oli hyvin pelottavaa! Tai ehkä se johtu vaan mun iästä koska kaikki pikku lapset hyppeli sieltä ilman mitään ongelmia...

Tässä kuvas on osa niistä trampoliineista joita siel oli.


Yritin selkeesti päästä lentoon tai ainaki siltä se näyttää! 

Täällähän alko nyt virallisesti syksy maanantaina ja monet uima-altaat meni kiinni vaikka ulkona siis edelleen on yli 30 astetta, joten ainakin uimine varmasti vähenee. En voi käsittää miten kaikki kaivaa jo farkkuja yms kaapista ihan vaa siks koska syksy alko... Ihmiset hyvät ulkona ei oo vielä kylmä!! 
Myös koulut on molemmilla lapsilla alkanu joka tarkottaa vähemmän töitä viikolla ja enemmän töitä viikonloppusin mut eiköhän siitä selvitä kuitenki töitä tänne tulin tekemään. 
Oon nyt ollu täällä tänään tasan kolme kuukautta mikä tuntuu tosi hassulta,vastahan mä tänne tulin. 
Nyt lauantaina mun pitäis alottaa koulu jota ootan kyl innolla ja toivottavasti tykkään olla siel ja tutustuisin uusiin ihmisiin. 
Tää oli tällänen hieno epämäärän selitys kuulumisita tähän loppuun. Toivottavasti teillä on lähteny viikko yhtä hyvin käyntiin ku mulla ja myös loppu viikko jatkuu hyvissä merkeissä!


Ps. Tästä kuvasta näätte mun mielipiteen tästä "syksystä"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti