tiistai 30. elokuuta 2016

Päivän pelastus

Edelleen täällä oon vaikka en hetkeen oo päivittäny tätä blogia. Suurin syy siihen miks en oo mitään päivitelly on se et täällä ei oo yksinkertasesti tapahtunu mitään. Päivät oon töissä, illat omassa huoneessa väsyneenä luen kirjaa tai kattelen Netflixiä ja viikonlopunkin olin vaan kotona tekemättä mitään. Joten jos teillä on jotain ideoita mist haluutte mun kirjottavan ni laittakaa viestiä tai kommentoikaa tähä ni voin sitte kirjotella niistä asioista. Ite on vaa nyt jotenki tosi vaikee keksii mitään kirjotettavaa koska mulle kaikki mitä täällä käytännössä viikolla teen on alkanu olee jo niin arkipäiväst et en ees varsinaisesti huomaa mitään mielenkiintosta. Toki yritän nyt jatkossa alkaa viikonloppusin tekemään jotain muuta ku olemaan vaan kotona joten siitä toivottavasti tulee jotain kirjotettavaa. Eli vaikka voisin sanoo että mulla ei oo aikaa kirjotella ei se oo totta. Mulla on siis aikaa kirjotella, en vaa tiiä mist kirjottelisin enkä oo ottanu ees pahemmin mistään kuvia. Eli myös jos haluutte nähdä kuvia jostain laittakaa viestiä! 

Tänää kuitenki tapahtu jotain mikä sai mut iloseks koko päiväks sekä mun host lapset iloseks edes hetkellisesti eli sain kaks pakettia Suomesta. En ikinä uskonu et ruis sipsit ja suklaa vois saada jonkun nii iloseks ku ne mut tänää sai. Okei siellä paketeissa oli paljon muutaki! Oli villasukkaa, karkkia, purkkaa, päiväkirjaa, vähä lisää purkkaa ja vähä lisää karkkia. En oo myöskään koskaan ollu niin ilonen sanomalehden lukemisesta ku tänään olin. En nyt tiiä voiks sitä sanomalehdeks sanoo mut se oli Naantali News ja siel oli kuvii Naantalista joita oli kyl tosi kiva selailla ja lueskella mitä sielä on kesällä tapahtunu. Kiitokset heille jotka pakettien sisältöihin olivat osallistuneet!

Tässä kuva osasta pakettien sisällöstä. Ihan kaikki ei oo tässä kuvassa koska söin jo jotain ja kaikki ei mahtunu kuvaan.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti