maanantai 2. tammikuuta 2017

Joulu ja Uusivuosi

Vietin siis joulun ihan mun host perheen kanssa kotona. Täällähän joulua vietetään varsinaisesti 25. päivä joten 24. käytiin vaan illalla kirkossa ja syömässä ravintolassa. 25. päivä lapset tuli herättämään mut jo 6:30 että nyt mennään avaamaan lahjoja ja niihän me sit alotettiin avaamaan lahjoja. Niitten lahjojen avaamiseen meni kyl melkeen koko päivä ku niitä oli nii paljo ja avattiin aina yks kerralla. Käytiin välissä aina syömässä ja jatkettiin avaamista. Sit ku saatiin vihdoin kaikki lahjat avattua alko lapset leikkii niitten leluilla ja pelaamaan niitten pelejä ja okei me muutki kyl vähä pelailtiin lasten lahjaks saamia pelejä koska osa niistä oli tosi hauskoja! Sain ite yllättävän paljo lahjoja ja tosi moni liitty Texasiin jotenki että sit ku tuun kotiin on mulla muistoja mikä on kyl tosi kiva. Mun host perhe ei tykkää jouluruuasta joten me syötiin ihan normaali illallinen ei mitenkään jouluisa. Siitä huolimatta että vähän oli koti-ikävä ja ois halunnu olla joulun kotona oli mulla kyllä täällä tosi kiva joulu ja oon onnellinen että mulla oli mahdollisuus viettää joulu täällä.



Noi kaikki koristeet oli siis tossa kuusessa ennen ku ne siitä pois otin!




Jouluvaloista en kyllä ikinä saanu mitään kunnon kuvia otettua mutta voitte kattoo amerikkalaisia leffoja yms ja niissä olevia jouluvaloja ni tiiätte miltä osa taloista täällä näytti. Osalla oli siis niin paljon niitä valoja yms että ei mitään rajaa ja osalla oli sit vähä maltillisemmin ja tietty niitäki taloja löyty joissa valoja ei ollenkaan ollu.



Mun uusvuos meni täällä ihan yksin kotona ollessa koska kaikki mun kaverit meni baareihin ja ite en siis täällä pääsee niihin sisään koska en oo 21 ja mun host perhekki oli poissa kotoota. Mut ei se nii paljoo haitannu koska olin sillon kipee ja oon kyl edelleen, oon siis saanu flunssan, ni ei ees kauheesti kyl tehny mieli minnekkään lähteä.

Mun uusi vuosi on siis lähtenyt käytiin kipeenä ollessa joten melkeen koko ajan oon kotona ollu mitä nyt kerran tai kaks kaupassa nopeesti käyny. Nyt tiistaina alkaa sitten paluu arkeen ja työt kutsuu joten siitä tää arki nyt alkaa mutta mun arkea ei onneks viikkoa kauempaa kestä sillä sit mulla on loma!! Joten sitä lomaa odotellessa ja siitä lisää myöhemmin. Toivottavasti teillä on vuosi lähteny hyvin käyntiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti