sunnuntai 2. huhtikuuta 2017

Kuulumisia

Olin viime viikolla ekaa kertaa tänä vuonna rannalla ja oli kyl nii kivaa taas pitkästä aikaa. En malta odottaa et kesä kunnolla alkaa ja pääsee oikeesti nauttimaan lämmöstä. Onhan täällä siis ollu iha semi lämmintä mut nyt tällä viikolla on ukkostanu ja satanu tosi paljo ni ei oo oikeen voinu olla paljoo ulkona.




Oon siis täällä käyny koulussa opiskelemassa valokuvausta ja nyt mun viimeinenkin kurssi loppui tällä viikolla. Mun opettaja sit laittokin myöhemmin tällä viikolla viestiä että jos haluun ni voisin tulla auttamaan sitä valaistuksen kanssa kun sillä oli kuvaukset nyt lauantaina. Totta kai mä sit menin ja oli kyl ihan sairaan hauskaa ja oppis taas paljon uusia juttuja. Oli kyl niin siistiä kun sain itekki muutamia kuvia ottaa ja tais niistä muutama ihan hyvin onnistuakki.







Oon myös vihdoin ja viimein saanu kaikki mun matkustuskuukauden suunnitelmatkin tehtyä. Toki en mä nyt sitä koko kuukautta matkusta vaan ainoastaan vähän reilu viikon. En malta kyl odottaa et pääsen taas matkustamaan, onneks on enää viikko töitä ja sit pääseekin viideks päiväks lomalle New Yorkkiin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti