lauantai 18. helmikuuta 2017

Aina matkalla jonnekin?

Sain tällä viikolla kaks sähköpostiviestiä liittyen siihen mitä tulee tapahtumaan mun elämässä seuraavan puolen vuoden aikana joten aattelin että nyt on myös hyvä aika kertoo siitä teille.

Ensimmäinen tuli Cultural Carelta eli mun järjestöltä jossa siis oli kolme vaihtoehtoa joista piti valita yksi. Vaihtoehtoina oli siis 1) Jäädä USA:han kauemmaksi aikaa valiten 6, 9 tai 12 kuukautta 2) Miettiä vielä marraskuun puoleen väliin asti haluunko jäädä 3) Pyytää lentoja kotiin. No kuten ei varmaankaan monelle yllätyksenä tuu ni aijon pyytää lentoja kotiin. Se mihin päivään niitä pyydän on vielä vähän auki koska mun matkustuskuukauden suunnitelmat on viel vähä auki eli heti ku ne varmistuu ni lentoja kotiin aijon pyytää. Joka tapauksessa mun tarkotus ois Suomessa olla ennen juhannusta.

Toinen niistä viesteistä tuli Englannista liitteenä työsopimus. Eli sen jälkeen kun oon pari kuukautta Suomessa ollu (toivottavasti lomaillen) ois tarkotus jatkaa matkaa Cambridgeen. Meen sinne siis au pairiksi perheeseen, joka on suomalainen eli mun työkielenä tulee olemaan englannin sijaan suomi mikä on kyllä mukavaa vaihtelua! Sinne mulla on tällä hetkellä 9 kuukauden soppari mutta varmasti kerran tai kaks tuun ainakin Suomessa käymään sinä aikana, koska onhan Englanti paljon lähempänä Suomee ku Texas.


Sen lisäks aijon ainakin nyt huhtikuussa mennä 5 päiväks New Yorkiin viettämään lomaa ja toivottavasti näkemään muutamia tuttuja ja onhan mulle myös tulossa matkaseuraa ihan Suomesta asti! Kiva myös päästä sinne uudestaan näkemään enemmän paikkoja ajan kanssa. Odotan innolla tota matkaa ja hei ei huono paikka mennä viettämään 20-vuotissynttäreitä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti